محمدرضا صباغیان بافقی جمعه شب در نشست مشورتی شهرستان مهریز افزود: در پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز ، شوراهای مشورتی تشکیل شد و فعالانه وظایف خود را در کمک به مردم و پیگیری نیازها انجام می دهند.
وی ادامه داد: شوراهای مشورتی مسائل و نیازهای هر شهرستان را با حضور افراد دلسوز بررسی می کنند و با مسوولان اجرایی شهرستان ها در ارتباط صمیمی هستند .
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای شورای مشورتی نشست های منظمی را در خصوص مسائل مختلف برگزار و موارد را به مسوولان گزارش می کنند.
صباغیان بافقی افزود: جلب همکاری تمام دلسوزان و علاقه مندان در شهرستان ها برای کمک به مسوولان اجرایی نقش مهمی در توسعه دارد و باید فعالیت ها بیش از گذشته ادامه یابد.
وی یادآور شد: تاکنون توسط اعضای شورای مشورتی در حوزه انتخابیه مهریز کارهای خوبی در بخش های فرهنگی و اجتماعی انجام شده است و با قوت نیز ادامه دارد.
در این جلسه مسائل و مطالبات مردم مهریز بررسی و بر پیگیری آنها تا حصول نتیجه نهایی تاکید شد و گزارش فعالیت های انجام شده یکسال گذشته تشریح شد.
شورای مشورتی یادشده توسط این نماینده مجلس در حوزه انتخابیه مهریز تشکیل شد و متشکل از فعالان شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه است که مسائل و مطالبات مردم را بررسی و به نماینده مجلس و مسوولان ارائه می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
7536/2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.