به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر سید ابوالفضل موسوی بیوکی وی در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی اصلاح طلب یزد، افزود: تقویت توانمندی ها و استفاده از دیدگاه های تخصصی در استان یک ضرورت است.
وی ادامه داد: در زمینه های فرهنگی،اجتماعی و مدیریتی در استان یزد باید فرصت سازی و ساختار شناسی را در اولویت برنامه ها قرار داد که بدون طرح آمایش این موضوع محقق نخواهد شد.
این نماینده استان یزد در مجلس بیان کرد: توانمند سازی، انتقال تجربه ها و بهره مندی از ظرفیت های موجود به ویژه در حوزه جوانان یکی از موثرترین راهکارهای پیشرفت چند جانبه استان است، همواره از این دیدگاه حمایت می کنیم.
موسوی بیوکی افزود: ضروری است از فرصت موجود برای انتقال تجربه مدیران دوران گذشته به جوانان و پیوند تجارب با تخصص و دانش روز بهره مند شد تا بتوان با حضور نیروی انسانی کارآمد به توسعه و پیشرفت یزد در ابعاد مختلف سرعت بخشید.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یادآور شد: با تشکیل اتاق فکر آب ،نشست های هم اندیشی تخصصی، تبادل نظر با مدیران این حوزه و برگزاری جلسات متعدد استانی و ملی به اطلاعات جامع و نگاه هم جانبه ای در زمینه وضعیت آب استان دست یافتیم.
موسوی بیوکی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد بر مبنای بانک اطلاعات جامعی که در حوزه آب به دست آمد، با همراهی مدیران و مردم به تصمیم ها و برنامه های اجرایی مناسبی برای ساماندهی و حل مشکل آب استان آن هم در زمان مناسب دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه مدیریت نامناسب و نبود همراهی در برخی از قسمت ها باعث شد تا به امروز پیگیری و حل موضوع حیاتی آب برای استان با سرعت کمتری روبه رو شود، امیدواریم با همت و همراهی بیشتر در آینده نزدیک این موضوع با جدیت و همسویی مناسبی از سوی تمام دستگاه های اجرایی و عناصر موثر دنبال شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: هیچ برنامه و اقدام سازنده ای که رونق استان را به همراه داشته باشد به صورت فردی قابل پیگیری و انجام نیست و برای رسیدن به نتایج موثر باید همسو و با تجمیع توانمندی ها در مسیر هدف های بزرگ حرکت و به نتیجه رسید.
موسوی بیوکی یادآور شد: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد ظرفیت چند جانبه و موثری است که مسیر توسعه استان باید بر این مبنا هدف گذاری و برنامه ها در سطوح مختلف با نهایت بهره برداری از این پتانسیل بین المللی اجرایی شود.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
7536*2047*خبرنگار *کاظم سبحان زاده* انتشار-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.