به گزارش ایرنا یحیی کمالی پور روز یکشنبه در جمع کارکنان دستگاه قضایی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و نامگذاری این ایام بنام هفته قوه قضائیه افزود: قوه قضائیه با توجه به جایگاهی که عدالت در مبانی دینی دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: عدل به معنای قرار گرفتن هر چیز در مکان و موضع مربوط به خودش است و اگر در جامعه ای عدالت و عدل برقرار نباشد هیچ چیزی سر جایش نخواهد بود.
وی ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه قضایی شهرستان جیرفت گفت: این مجموعه با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی بر این شهرستان حاکم کرده است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طلاق و اختلافات خانوادگی را بیشترین مورد پرونده های این شهرستان برشمرد و گفت: برای کاهش این مشکلات باید همه نهادهای اجتماعی، مردم و مشاوران کمک کنند.
وی افزود: قوه قضائیه به تنهایی نمی‌ تواند در زمینه پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی گام بردارد لذا مردم و بسیاری از نهادها باید در این زمینه همکاری کنند تا شاهد کاهش این مشکلات باشیم.
فرماندار جیرفت نیز گفت: توجه به مسائل امنیتی در اولویت کاری این فرمانداری قرار دارد.
احمد امینی روش افزود: امنیت زیربنای توسعه است لذا با وجود روحیه همدلی در این شهرستان، اشرار شناسنامه دار در جیرفت وجود ندارد.
وی ادامه داد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و امروز هم به برکت خون شهدا در جهنم تروریسم منطقه در امنیت زندگی می کنیم.
فرماندار جیرفت اظهار کرد: با امنیتی که در این شهرستان حاکم بود با جذب یکهزار و 200 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی زمینه پیشرفت منطقه فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدا رویه تعامل، وحدت، صمیمیت و همدلی را در فعالیت های خود لحاظ کرده است.
مدیرکل های منطقه جنوب کرمان در آیین شورای اداری شهرستان جیرفت حضور داشتند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.