به گزارش شامگاه پنجشنبه دفتر امام جمعه یزد ، در پیام مشترک آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده استان در مجلس خبرگان آمده است: سالروز یوم الله نهم دی ماه، روز همبستگی امت با ولایت و مردم با رهبری است و برای مقام عظمای ولایت این عمود خیمه وحدت و استوانه عظمت و سربلندی نظام آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.
ادامه پیام به این شرح است:
نهم دی ماه ، نشانه ای است از قدرت خدا در نگهداری و حفاظت از کیان نظام و یادآور روزهای سختی است که دشمنان قسم خورده انقلاب و عوامل داخلی شان قصد نابودی آن را داشتند و به لطف پروردگار همه نقشه شان خنثی شد.
فتنه گروهک ها ،کودتای نوژه،‌ حمله هواپیماها در بیابان طبس، تحمیل جنگ تحمیلی و ادعای تسخیر تهران کمتر از یک هفته، تحریم ها و تهدیدهای مختلف و کمرشکن و بالاخره فتنه سال 88 که ردپایی از آمریکا و انگلیس از آن به وضوح مشاهده شد، همه نشانه دست برتر خداست.
این فتنه ها با درایت رهبری جامعه و حمایت مردم تمام این نقشه ها و تهدیدهای شیطانی نه تنها خنثی شد بلکه تبدیل به فرصت یکپارچگی مردم متدین شد و این شعار « ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، برای همیشه پابرجا ماند.
چنین است، اگر ملتی با امام و سرور شهیدان عالم ارادت به ورزد و مکتب خونبارش را به عنوان درس همیشه تاریخ بپذیرد، باید از آرمان مقدسش دفاع کند و تن به ذلت و خواری ندهد، نهم دی ماه ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که یادآور شکوه و عظمت دوباره انقلاب و بیعت دوباره با آرمان های امام (ره) و رهبری است.
ما این روز را گرامی می داریم و برای همیشه با رهبری معظم انقلاب دست بیعت می دهیم و پیمان می بندیم که همواره پشتیبان ایشان و مرامشان که همان مرام حسینی است باشیم و باقی بمانیم و همچنین از مردم با بصیرت استان دعوت می کنیم در مراسم هایی که به همین منظور در استان یزد برگزار می شود شرکت کنند.
سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در 12دی ماه سال 86 به استان یزد، نقطه عطف تاریخی در این خطه است که دستاوردها و برکات عظیمی را به همراه داشت.
همچنین ملت ایران در نهم دی ماه 1388 حماسه میثاق امت با ولایت را خلق کردند.
7536/ 2047/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.