صادق شاکری سه شنبه شب در جمع سرپرستان های تیم های فوتبال استان افزود: ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال پایه جزو برنامه های محوری هیات در طول سال است که طبق مقررات انجام می شود.
وی بدون اشاره به آمار تمام مدارس ادامه داد: نظارت بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال و پیگیری مسائل و مشکلات و همچنین انجام برنامه های فرهنگی و ارزشی برای اعضای آنها از مسائل مهمی است که همواره پیگیری می شود.
دبیر هیات فوتبال استان تصریح کرد: تمام مدارس فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی باید بر اساس مقررات نسبت به دریافت مجوز فعالیت خود اقدام کنند که موضوع مهم و مورد تاکید فدراسیون است.
شاکری به اهمیت فعالیت های فرهنگی ، توجه به پرداخت حق عضویت تیم ها ، برگزاری منظم مسابقات و توجه به باشگاهداری را از مسائل مهم دیگری ذکر کرد که باید تیم ها به آن توجه داشته باشند.
در این جلسه که با حضور سرپرستان تیم ها برگزار شد ، قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه های استان با حضور تیم های شهرداری ندوشن ، جنت آباد ، میثاق ، موعود ، فولاد آلیاژی و خاتم برگزار شد.
این مسابقات زیر نظر کمیته لیگ و مسابقات هیات فوتبال استان و به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صصود می کنند و تیم پایانی نیز به زیر گروه می رود.
استان یزد دارای 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری است و در لیگ استان حدود 70 تیم حضور دارند.
مدارس فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی باید طبق مقررات فدراسیون نسبت به کسب مجور اقدام کنند تا سالانه نسبت به جذب نونهالان و نوجوانان اقدام و وظایف خود را انجام دهند.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.