در این مسابقه که با حضور جمعی ار هواداران و خانواده های یزدی برگزار شد، 2 تیم در جریان این دیدار بازی نزدیکی را به نمایش گذشته ولی تیم میهمان با ضد حمله موفق به شکست نوین فولاد یزد شد.
گل های تیم مس کرمان را امیر حسین جعفری ، عباس زراعت کار و محمد مهدی ابری دوماری به ثمر رساندند و تنها گل تیم میزبان توسط امیرحسین حسینی بازی به دست آمد.
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در چهار گروه پیگیری می شود و تیم نوین فولاد یزد در گروه چهارم با تیم های فجرشهید سپاسی شیراز ، مس رفسنجان ، مس کرمان ، حافظ فارس ، البدر بندر کنگ هرمزگان و ذوب آهن اصفهان همگروه است.
همچنین در گروه یک ، تیم های پدیده مشهد ، دانش فریدونکنار ، نساجی مازندران ، پدیده ساری ، متین بابل ، پیکان تهران و پیروزی ساری و در گروه دوم نیز ، سپاهان گیلان ، شهرداری ارومیه ، گسترش فولاد تبریز ، پورالبرز ، ملوان بندر انزلی ، مقاومت تهران ، تراکتورسازی تبریز و شهرداری سقز حضور دارند.
در گروه سه نیز تیم های فولادخوزستان ، نفت اهواز ، شاهین شهرادی بوشهر ، سپاهان اصفهان ، صبای قم ، استقلال بوشهر ، امیدگناوه و نفت آبادان همگروه هستند.
مسابقات در مرحله اول بصورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کند و در مرحله بعد در 2 گروه مسابقات را بصورت مجتمع برگزار و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات را بصورت مجتمع انجام تا در نهایت تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.
تیم فوتبال نوین فولاد تنها نماینده استان یزد در مسابقات است.
7536/ 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.