در این مسابقه که در حضور جمعی از هواداران یزدی برگزار شد ، برای تیم فوتبال نوین فولاد یزد ، شعیا عزیزی و هادی اسماعیلی گلزنی کردند .
تیم فوتبال نونهالان نوین فولاد یزد در هفته اول این مسابقات در هفته گذشته در اصفهان با یک گل از روی نقطه پنالتی از تیم نونهالان پدیده سپاهان شکست خورده بود .
مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه پیگیری می شود و تیم نوین فولاد یزد در گروه سه با تیم های مس رفسنجان ، البدربندرکنگ ، مس کرمان و نوژن ، پدیده سپاهان و ذوب آهن اصفهان همگروه است.
همچنین در گروه یک با حضور تیم های هدف بابلسر، استیل البرز آق قلا، پدیده ساری ، سپاهان گرگان،ایرانمهر بابا خانی تهران، ذوب آهن نسل جوان مشهد، ‏پیشگامان مشهد و متین بابل و در گروه دوم نیز تیم های دبیری تبریز، ملوان بندرانزلی، شهرداری رشت، شهرداری اردبیل، نود ارومیه ، گسترش فولاد و مهدیه تبریز و ‏ذوب آهن اردبیل حضور دارند.
تیم های حافظ شیراز ، استقلال بوشهر ، خلیج فارس شیراز ، فولاد خوزستان ، آریان اهواز و پارس برازجان در گروه چهارم این مسابقات قرار دارند.
در پایان مسابقات از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند و در 2 گروه 4 تیمی مسابقات به صورت مجتمع برگزار و در نهایت 4 تیم ‏در مرحله پایانی به صورت مجتمع دیدارهای نهایی را انجام داده تا تیم های اول تا سوم مساقات کشور مشخص شوند.‏
تیم فوتبال نوین فولاد یزد تنها نماینده استان در لیگ برتر نونهالان کشور است.
استان یزد دارای 22 تیم در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و حدود 70 تیم در لیگ استان است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.