صادق شاکری شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای هیات فوتبال استان با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جنب مسائل فنی، افزود: تیم ها و باشگاه ها باید همان طوری که به مسائل فنی توجه دارند حتما مسائل فرهنگی را نیز مدنظر قرار دهند.
وی ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی در کنار سایر مواردی که در تیم ها و باشگاه های لحاظ می شود یک کار بسیار مهم است که در وضعیت کنونی عنایت خوبی نسبت به آن انجام نمی شود .
به گفته دبیر هیات فوتبال استان پیش بینی برنامه های مختلف فرهنگی در کنار مسائل فنی توسط مسئولان تیم ها و باشگاه ها نقش مهمی در کاهش بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب ها دارد.
شاکری یادآور شد: باید در طول برگزاری مسابقات استانی و برون استانی ، اعتبار توسط تیم ها برای فعالیت های مناسب فرهنگی بر حسب ضرورت پیش بینی شود که تحقق آن در فرهنگ سازی فوتبال بسیار نقش آفرین است.
دبیر هیات فوتبال استان یزد تصریح کرد: فدراسیون فوتبال توجه خاصی به مسائل فرهنگی دارد و در تمام هیات های استانی کمیته ای مستقل برای کارهای فرهنگی پیش بینی شده است.
شاکری اظهار کرد: برای انجام فعالیت های فرهنگی باید دارای یک طرح و برنامه مدون و مشخص سالانه بود و بر اساس آن در قالب یک تقویم اجرایی فرهنگی وظایف را انجام داد.
وی عنوان کرد: هیات فوتبال استان بر حسب وظیفه دارای کمیته فرهنگی است که آماده هرگونه همکاری با تیم ها و باشگاه های فوتبال ، فوتسال و فوتسال ساحلی برای امور فرهنگی است.
یزد 70 تیم در لیگ استان و 22 تیم در لیگ های کشوری دارد.
هم اکنون هیات فوتبال استان یزد دارای 20 کمیته است و مسائل فرهنگی در قالب کمیته فرهنگی و زیر نظر فدراسیون فوتبال وظایف پیگیری می شود.
7536* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.