به گزارش روز یکشنبه شورای اسلامی شهرستان اردکان ، رضوان فرجاد افزود: بر پایه برنامه‌ ریزی‌ اعضای شورا تصمیم بر آن شد، ماهانه نشست هایی با نمایندگان مردم روستاها در شوراهای اسلامی حضوری و نیز در بخش‌ها برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت و توانایی شوراها اظهار کرد: مردم با مشارکت در انتخابات شوراها ، قدرت شان را در تعیین سرنوشت و تأثیرگذاری در این مناطق و به ویژه روستاهای دور افتاده نشان دادند.
رئیس شورای شهرستان اردکان یادآور شد: بعد از بازدید از بخش مرکزی و مناطقی از بخش خرانق، حضور در بخش عقدا آغاز شد و در جلسه آتی شورا نشست هایی در روستاهای باقی‌مانده این بخش برگزار خواهد شد.
فرجاد با اشاره به حضور نمایندگان شورای شهر و روستا در سفر اعضای شورای شهرستان به روستاهای آشتیانه، پینه کوه، مرغ میان، وراعون، خواستکوه، فخرآباد و سرو علیا گفت: طبق برنامه ریزی سعی داریم، ماه جاری از دیگر روستاهای بخش عقدا بازدید و پیگیر مشکلات این مناطق به ویژه روستاهای بدون دهیاری و شورا باشیم.
رئیس شورای شهرستان اردکان یادآور شد: با توجه به تأکید فرماندار نسبت به رسیدگی و توجه به مسایل روستاهای بدون دهیاری و شورا، پس از بازدید از بخش خرانق، گزارشی از این مناطق به مسئولان شهرستان ارائه خواهد شد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/2047/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.