معاون اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در 24 ساعت گذشته از بازرسی یک دستگاه تریلی بیش از 6 هزار قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز حین کنترل جاده های استان یک دستگاه تریلی را که از جنوب کشور عازم تهران بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی انواع لوازم خانگی قاچاق شامل پنکه، بخاری، مایکروفر و ظروف آشپزخانه کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: طبق مقررات محموله کشف شده تحویل اداره گمرک شد.

**
بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: در راستای اهداف عالیه انقلاب و دولت تدبیر و امید سرلوحه والگو برنامه ریزی کارمسئولان باید خدمت صادقانه به مردم باشد.
محمد جواد آقایی در نشست هیات رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه ‏اعضای شوراهای اسلامی برای تحقق شعار امسال باید ‏بیش از پیش تلاش کنند افزود : باید با دیدی وسیع ، مسائل کلان بخش را رصد و برای حل مشکلات مردم گام بردارند.
وی با اشاره به رعایت قوانین و مقررات شوراها یادآورشد : لزوم برگزاری جلسات و ارسال به موقع صورت جلسه ها و همکاری مستمر با بخشداری در اولویت کاری شوراها باشد.
بخشدار مرکزی ابرکوه یادآورشد: شوراها به صورت منسجم و با تدوین برنامه و براساس نیاز سنجی روستاها و مطالبات مردم انجام وظیفه کنند.
در این نشست ، پس از رای گیری نمایندگان شوراها، حسین دهقانی به عنوان رئیس شورای بخش، علی اصغر ستار نایب رئیس و حسام امینی پور ، یدالله رستگار و اصغر ستار به سمت منشی هیات رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی ابرکوه انتخاب شدند.
بخش مرکزی ابرکوه دارای 19 روستا با جمعیتی بیش از 10 هزارنفر است و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.

**
استاندار یزد گفت: هفته پژوهش و فناوری در اصل فرصتی مناسب برای خلق موقعیت های ارزشمند برای استان است که باید از آن بهره گرفت.
سید محمد میرمحمدی در نشست ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری یزد افزود: همه باید این هفته را به عنوان خلق فرصتی برای ارتقای سطح تحقیق و پژوهش و گسترش این روند به حساب آورند و از آن حداکثر بهره برداری را در این مسیر داشته باشند.
وی ادامه داد: به کارگیری نیروهای علمی و خلاق در کمیته های مرتبط با این ستاد می تواند برکات و ثمرات ارزشمندی برای استان به همراه داشته باشد.
استاندار یزد تصریح کرد: در ارتباط با انتخاب پژوهشگران برتر در این هفته باید نگاه علمی و دقت نظر آنها در تحقیقات و پژوهش ها ارزش گذار شده و مدنظر قرار گیرد و این امر ملاک انتخاب باشد.
میر محمدی با اشاره به طرح ارائه بورس تحصیلی به دانش آموزان ممتاز که از سوی رئیس بنیاد نخبگان استان مطرح شد آن را کار بسیار ارزشمندی ذکر کرد و گفت: اینکه شرکت ها و واحدهای علاقه مند به توسعه بتوانند این اقدام را انجام دهند بسیار شایسته است چرا که به دانش آموزان میدانی برای ورود به عرصه علمی خواهند داد و آنها می توانند فارغ از دغدغه تامین مالی برای تحصیل و پژوهش در این عرصه خودنمایی کنند.
استاندار یزد تصریح کرد: مسیر پیشرفت و تعالی تمام جوامع از راه کشف استعدادها و حمایت و آموزش نیروی انسانی نخبه و ماهر و توسعه یافته می گذرد و در استان نیز همه بخش ها و مدیران باید سرفصل مهمی از امور خود را معطوف شناسایی استعدادها و بها دادن به آنها نمایند.
7536*7540*2047* خبرنگاران :کاظم سبحان زاده - کارگر ابرقوئی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.