به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان افزود: ممنوعیت ورود پوشاک مشکلی ایجاد نمی کند چون مشابه آن در داخل تولید می شود و بسیاری از کارخانه های تولیدی ما بدلیل واردات بی رویه دچار مشکل هستند.
وی با اشاره به تردد اتوبوس ها در مرزهای استان تاکید کرد: تردد اتوبوس ها بدون مشکل انجام شود لذا سخت گیری های بی مورد در این زمینه نداشته باشیم.
معاون استاندار کردستان با بیان اینکه براساس مجوز کار ویژه مرز و مصوبه شورای امنیت چرخش کالا در سطح استان مجاز است، گفت: در راستای حمایت از مردم که معمولا برای تهیه جهیزیه به شهرهای مرزی سفر می کنند اجازه حمل 2 قلم لوازم خانگی داده شود.
وی همچنین با تاکید بر تلاش برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان، یادآور شد: برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار باید پیگیری های لازم انجام شود و اجازه ندهیم این کالاها از بین بروند.
آشناگر با اشاره به بازگشایی مرز باشماق افزود: هم اکنون تمامی فعالیت هایی که قبل از مسدود شدن در مرز انجام می شد اعم از تردد مسافر، حمل و نقل سوخت و ترانزیت کالا در حال انجام است.
جانشین رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این جلسه گفت: امسال 64 محموله قاچاق که محل بارگیری آنها خارج از کردستان بود توسط پلیس استان کشف شد که از این تعداد محل بارگیری 57 محموله آذربایجان غربی، 6 محموله کرمانشاه و یک محموله هم زنجان بوده است.
علیرضا مرادی تاکید کرد: میزان البسه کشف شده توسط نیروی انتظامی در این مدت نسبت به سال گذشته 16 درصد کاهش، سیگار 40 درصد افزایش و لوازم آرایشی و بهداشتی هم 527 درصد افزایش داشته است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.