عزیزالله کناری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیمایشی کردن میزان مصرف سوخت وسایل نقلیه سنگین جاده ای، جلوگیری عرضه بیش از نیاز سوخت به بازار، برخورد با سرشبکه های باندهای قاچاق سوخت و کارهای اطلاعاتی از جمله مهمترین فعالیت های صورت گرفته در این زمینه است.
وی ادامه داد: برای نمونه در سال 93 با توقیف 35 فروند لنج حامل سوخت در یکی از سواحل هرمزگان ضربه بزرگی به قاچاقچیان سوخت که بیشتر آنها از سایر استان ها هستند وارد آمده و زمینه برای قاچاق سوخت در استان ناامن شد.
وی اضافه کرد: با کارهای اطلاعاتی 6 هزار و 500 کارت سوخت متعلق به مصرف کنندگان سایر استان ها که برای قاچاق سوخت وارد هرمزگان شده بودند شناسایی و مسدود شد.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان ابراز داشت: تعداد زیادی مینی بوس معروف به شیشه بلند 21 نفره که سهمیه سوختی برابر با اتوبوس ها دریافت می‌کردند شناسایی و سهمیه سوخت آنها به اندازه سایر مینی بوس ها رسانده شد.
کناری خاطر نشان کرد: این اقدام ها موجب شده میانگین مصرف روزانه سوخت گازوییل در هرمزگان از پنج میلیون و 450 هزار لیتر در سال 92 با 25 درصد کاهش به روزانه چهار میلیون و 100 هزار لیتر برسد.
وی ابراز داشت: این اقدام های هیچ‌ آسیبی به شبکه حمل و نقل و مصرف کنندگان سوخت در هرمزگان وارد نکرده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.