به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اعتصاب رانندگان اتوبوسهای درون شهری برخی از محله‌های شهر کرمانشاه از صبح امروز سبب سرگردانی و گلایه‌مندی بسیاری از مسافران شد و در واقع حمل و نقل همشهریان را با مشکل مواجه کرد.

عدم آگاهی همشهریان از اعتصاب رانندگان اتوبوس سبب شد مسافران زمان بسیاری را در ایستگاههای اتوبوس منتظر باشند و در نهایت راه‌حلی که اتوبوسرانی برای این مشکل در نظر گرفت جابه‌جایی مسافران با مینی‌بوس و مینی‌بار بود.

مسئول روابط عمومی اتوبوسرانی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: از صبح امروز تاکنون به دلیل اعتراض جمعی از رانندگان واحد اتوبوسهای درون شهری وضعیت حمل و نقل عمومی کرمانشاه دچار بی‌نظمی و اختلال شد.

فرهاد رشیدی با اشاره به اینکه رانندگان30 تا 40 دستگاه اتوبوس درون شهری به دلیل اعتراض به برخی از مشکلات صنفی خود اعتصاب کردند، گفت: این رانندگان دلیل اعتراض خود را وضعیت نابه‌سامان یارانه، مسافتهای طولانی و پرهزینه بودن  بودن تعمیرات اتوبوسها اعلام کردند.

رشیدی با اشاره به اینکه این مشکل در ترمینال شماره یک اتوبوسرانی کرمانشاه رخ داده است، گفت: اکنون برای جابه‌جایی شهروندان تعدادی مینی‌بوس و مینی‌بار در این ترمینال مستقر شده است.

وی با بیان اینکه این شهروندان باید همان مبلغ کرایه اتوبوسهای درون شهری را به رانندگان مینی‌بوسها پرداخت کنند، بیان کرد: امید داریم با رفع این مشکل هر چه سریعتر این وضعیت بهبود یابد.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618623
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.