سید یعقوب میرکتولی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافرتحت پوشش شرکت ها و موسسات حمل و نقل استان البرزدر مدت زمان یادشده جابه جا شدند.
وی خاطر نشان کرد: 6 هزارو 54 مسافر از سرویس ناوگان اتوبوسی ، 68 سرویس ناوگان مینی بوسی و یک هزارو 649 مسافر سرویس ناوگان سواری را برای سفرهای نوروزی انتخاب کردند.
این مسئول میانگین جابه جایی روزانه مسافر در ایام طرح سفرهای نوروزی استان البرز را 7 هزارو 33 مسافر ذکر کرد و اظهار داشت: 22 نفر سفر درون استانی و 7 هزارو 11 نفر سفر برون استانی انجام شده است.
میرکتولی افزود: بر اساس آمار دریافتی بیشترین جابه جایی در روز 29 اسفند و کمترین جابجایی مسافر در روز 13 فروردین ماه سال جاری انجام شده است.
به گفته وی ، استان گیلان مقصد بیشتر مسافران استان البرز و استان بوشهر کمترین مسافر البرزی را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین با اشاره به افزایش 17 درصدی پیش فروش اینترنتی بلیت نسبت به سال گذشته، افزود: تمایل مردم به انجام سفر برنامه ریزی شده و مدون پیش فروش اینترنتی بلیت نسبت به سال گذشته شده است که این امر امکان ارائه خدمات بهینه را فراهم می سازد .
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده استان البرز با اعلام اینکه در ایام اجرای طرح 3 هزارو 80 مسافر در قالب 70 سفر به اردوی راهیان نوراعزام شدند، گفت : این اداره کل پیش از اجرای طرح نوروز و درزمان اجرای آن جابجایی مسافران، اقدامات گسترده ای برای نظارت بر عملکرد شرکت ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام داده است که منجر به جابه جایی ایمن ومطلوب مسافران گردید.
7410/1535 خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.