به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این عملیات شامل 44حادثه جاده ای، 46حادثه دریایی، یک مورد حادثه کوهستان،120مورد خدمات حضوری و 16مورد سایر حوادث در استان اتفاق افتاد که به وسیله 64 پست ثابت، موقت و سیار امدادی ارائه خدمت صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به مدت 20 روز همزمان با سراسر کشور اجرا شد که بیشتر این ماموریت ها درشهرستانهای جنوبی استان ودر زمینه سیل، آبگرفتگی و حادثه دریایی انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امسال یک هزار نفر نیروی عملیاتی در قالب طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت نوروزی به بیش از20هزار نفر از مسافران نوروزی خدمت رسانی انجام دادند.
درویشی افزایش سطح آگاهی، ارتقای نشاط و سلامت هموطنان، افزایش توانمندی مسافران در رویارویی با حوادث مختلف با تکیه بر توصیه‌های ایمنی، ایجاد هماهنگی و برقراری ارتباط مناسب با دستگاه های همکار در ارائه خدمت به مردم و مسافران، بکارگیری توان کامل امداد هوایی، بازبینی کامل تجهیزات عملیات شعبه ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمردر شهرستان ها و اجرای طرح رتبه بندی پایگاه های امدادی سراسر استان را از جمله هدفهای اجرای طرح ملی امداد و نجات عنوان کرد.
وی با اشاره به نقش وجایگاه پست های ایمنی وسلامت نورزی در کاهش حوادث گفت: در مدت اجرای این طرح بیش از 200هزارنفر از مسافران نوروزی به این پست ها مراجعه کردند که از این تعداد 11هزار و 93 نفر ازخدمات ایستگاه سلامت، 13هزار و 429 نفر از فضای دوستدار کودک و هشت هزار و 150 نفر ازخیمه های نماز استفاده کردند.
درویشی پیوستن چهار هزار و 992نفر به کمپین 'نه به تصادفات جاده ای'و توزیع 17هزار و 259
بروشور و 149هزار و 312نقشه وسایر محصولات فرهنگی در بین مسافران را از جمله دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی عنوان کرد.
6043/6047**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.