به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار حاجی‎محمد مهدیان‎نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، ‌تولید و اشتغال" اظهار داشت: در راستای این نام‌گذاری توسط مقام معظم رهبری، قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرماندهی انتظامی استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به عملکرد این قرارگاه از ابتدای امسال تا 26 فروردین ماه جاری بیان کرد: امسال میزان کشفیات قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان 19 درصد و میزان دستگیری‌ها 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: امسال با انجام عملیات‌های مبارزه با قاچاق کالا، 17 باند تهیه و توزیع کالای قاچاق در استان شناسایی و منهدم شدند و در این رابطه 6 نفر دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای امسال در استان همدان بیش از 120 میلیارد ریال برآورد شده است.

مهدیان‌نسب تصریح کرد: مهمترین کشفیات قاچاق کالا از یک دستگاه تانکرحاصل شده است به طوری که به طرز ماهرانه‌ای پودر و قرص‌های بدنسازی و تجهیزات پزشکی را جاسازی کرده بود که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

وی افزود: این محموله قاچاق از غرب کشور به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که توسط مأموران مبارزه با قاچاق کالا شناسایی، کشف و ضبط شد و ارزش ریالی این محموله 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: قاچاق کالا به پیکره اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند بر این اساس در راستای اقتصاد مقاومتی پلیس مبارزه با قاچاق کالا تور گسترده‌ای در استان برای کنترل و جلوگیری از عبور محموله‌های حاوی کالای قاچاق در محورهای استان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618412
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.