به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا خادمی روز شنبه در جمع فرهنگیان و دانش آموزان مهریز بدون اشاره به آمار فوتی ها در تصادفات استان افزود: از عوامل اصلی در تصادفات عوامل انسانی هستند که بخاطر رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی به وقوع می پیوندد.
وی با اشاره به اینکه تصادفات صدمات جبران‌ ناپذیری به جامعه و خانواده ها وارد می‌کند ، از فرهنگیان برای فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی های دانش آموزان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
این مسئول اظهار داشت: ارائه آموزش های لازم در خصوص مقررات راهنمایی و رانندگی به آحاد مردم و بخصوص دانش آموزان باید همیشه به عنوان یک موضوع مهم مدنظر دست اندرکاران باشد.
خادمی گفت: همکاری مردم و دستگاه های اجرایی ، نقش موثری در فرهنگ ترافیک و کاهش حواث دارد و باید برای انجام وظایف بیش از گذشته اقدام های لازم بعمل آید.
همچنین فرماندار مهریز گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای آشنایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان با مسائل ترافیکی کاری لازم است و باید در شهرستان ادامه داشته باشد.
سید محمد رستگاری با بیان اینکه نسل جوان از آسیب پذیرترین افراد در حوادث راهنمایی و رانندگی شهری هستند بر استفاده از کلاه و کمربند ایمنی در جامعه تاکید کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.