به گزارش ایرنا، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان روز دوشنبه به نقل از سرهنگ رضا رضایی افزود: این همایش فردا ( سه شنبه ) با حضور فرمانده نیروی انتظامی اصفهان و با هدف ارتقای فرهنگ و انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات برگزار می شود.
وی؛ مشارکت مردم را مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش بزرگ بیان کرد و افزود: تشویق رانندگان قانونمدار در سال 96 کلید خورد که با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان این طرح در طول 6 ماه با مشارکت 30 هزار نفر از رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت اجرا شد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: پلیس راهور با برگزاری این همایش به دنبال ترویج و اشاعه فرهنگ قانونمداری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط آحاد مردم است.
سرهنگ رضایی افزود: باید به سمتی پیش رویم که اوضاع ترافیکی شهر در زمینه های آلودگی هوا، اتلاف زمان سفر و توجه به قانون ‌های راهنمایی و رانندگی بهبود یابد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی که برای اولین بار در کشور در اصفهان برگزار می شود از تعدادی از راکبین و رانندگان استان ‌های همجوار نیز برای شرکت در این همایش دعوت کردیم تا آنها نیز این فرهنگ را به استان ‌های خود اشاعه دهند.
در طرح مشترک پلیس راهور و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان که بیست و پنجم اسفند 95 کار خود را آغاز کرد دفترچه تشویقی رانندگان قانونمند تهیه و در بین انندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌ کنند، توزیع شد.
براساس اطلاعات این دفترچه و در طول اجرای طرح، رانندگان قانونمند شماره سریال برگه تشویقی خود را به سامانه پیامکی که شماره آن در برگه موجود است را ارسال کردند.
اکنون و با گذشت 6 ماه از اجرای این طرح، در همایشی که فردا ( 25 مهر ) به مدت یک روز در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند تجلیل می شود.
سالانه بیش از 144 هزار دستگاه خودرو جدید در کلانشهر اصفهان شماره گذاری و راهی خیابانهای این شهر می شوند.
همچنین هم اکنون روزانه حدود 800 هزار خودرو در سطح شهر اصفهان تردد می کند.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.