سرهنگ رضا همتی زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پلیس را استان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار و با استفاده از نیروهای کمکی 200 واحد گشتی در محور های مواصلاتی منتهی به پایانه های مرزی مهران در ایام اربعین به صورت شبانه روزی و به صورت محسوس در جاده ها حضور دارند .
وی از جانمایی هفت ایستگاه پلیس راه در محورهای مختلف استان در این ایام خبر داد و افزود: این ایستگاه ها در محورهدیزتونل کربلا، بهرام اباد مهران، کنجانچم، سراب ایوان، 2 راهی میشخاص - ملکشاهی، تونل ازاری و سه راهی کاور جانمایی و مستقر شده اند. رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: در این ایام 47 ایستگاه نظامی، ترافیکی در جهت روان سازی ترافیک و تامین امنیت زایران و تسهیل در تردد انها در مسیرهای مختلف این لستان جانمایی شده است.
همتی زاده یادآور شد: تلاش های مستمری در طول سال گذشته تا کنون از سوی دستگاه برای رفع مشکلات تردد زائران صورت گرفته و بخش های زیادی از آنها مرتفع گردیده و بسیاری از نقاط که باعث گره های ترافیکی و بروز مشکلات ترافیک شده اند امسال رفع گردیده اند.
وی گفت: زئرانی که به صورت پیاده در کنار حاشیه جاده ها در مسیرد ایلام به مهران راهی عتبات عالیات هستند باید مراقب خودروهای عبوری باشند و با احتیاط کامل حرکت کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند تا رویداد تلخی برای آنها رقم نخورد.
همتی زاده اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن و پر پیج و خم جاده ای استان، رانندگان باید صبر و حوصله داشته باشند و با آرامش رانندگی کنند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز بپرهیزند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.