سرگرد محمود امیدی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در سال 94 تعداد افراد فوت شده در تصادفات جاده ای حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا، 45 نفر بود که در سال گذشته این تلفات جاده ای به 30 نفر کاهش یافت.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا در سال گذشته جزو شهرستان های برتر استان گیلان در کاهش تصادفات جاده ای بود، افزود: خوشبختانه در سال های اخیر سطح فرهنگ ترافیک ارتقا یافته است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
امیدی ادامه داد: در محور آستارا - تالش بیشتر از محور آستارا - اردبیل شاهد وقوع تصادفات هستیم و رانندگان باید با سرعت مطمئنه در این محور رانندگی کنند.
وی استفاده از سرعت و سبقت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی و صحبت کردن با موبایل را از تخلفات رانندگی عنوان کرد و گفت: رانندگان باید با نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی آشنا باشند و قوانین رانندگی را رعایت کنند.
فرمانده پلیس راه آستارا ادامه داد: در برخی مواقع نخستین اشتباه در رانندگی می تواند آخرین اشتباه باشد، از این رو باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و دور از حادثه را تجربه کنیم.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.