محمدرضا تابش جمعه شب به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا)، در دیدار با کارکنان منطقه انتظامی اردکان، افزود: تامین امنیت و آرامش در جامعه از بدیهی ترین وظایف حکومت هاست که در این ارتباط مسئولیت بزرگی به عهده دولت است.
وی یادآور شد: ایران اسلامی که پرچمدار انقلاب و منادی اجرای ارزش های والای انسانی و زدودن کژی ها و پلیدی هاست توانسته است، امنیت و ثبات بالایی را در منطقه برای خود رقم بزند.
وی عنوان کرد: نقش برجسته ناجا در تامین و ارتقای امنیت داخلی که عامل مهمی برای رشد و توسعه سایر وجوه تعالی کشور است، با تلاش و ایثار نیروهای این نهاد فراگیر فراهم شده است که باید قدردان این زحمات بود‌.
تابش تصریح کرد: البته مقوله امنیت صرفا حفظ جان و مال مردم نیست بلکه احترام به حیثیت، آبرو و عزت افراد را نیز شامل می شود که باید به طور کامل رعایت شود.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی باید در مواجهه مردم با نرمی رفتار و در مقابله با مجرمان و برهم زنندگان امنیت، با اقتدار و صلابت عمل کند.
تابش همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی باید در انجام وظایف قانونی خود دقت و مراقبت لازم داشته باشد، اظهار کرد: ایجاد امنیت عمومی با روش های قهرآمیز، دوام ندارد، بلکه با اعتمادسازی در جامعه و احساس مسئولیت و مشارکت مردم در قبال آن امکان پذیر خواهد بود.
نماینده مردم اردکان در ادامه به موقعیت اجتماعی و جغرافیایی این شهرستان و رشد جمعیت و توسعه اقتصادی منطقه در سال های اخیر پرداخت و اضافه کرد: علیرغم تامین برخی نیازهای ناجا در اردکان، این نیرو از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در تنگناست، چندی است برای ارتقای درجه فرماندهی منطقه انتظامی اردکان پیگیری های شده است، امیدوارم هرچه زودتر نتیجه بخش باشد‌‌.
در این دیدار که فرماندار و تعدادی از کارکنان منطقه انتظامی شهرستان حضور داشتند، با اهدا لوح از زحمات مجموعه انتظامی اردکان تجلیل شد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544*2047* خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.