به گزارش روز دوشنبه کمیته اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی در آذربایجان شرقی، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، اظهارکرد: سخنرانی امروز حجت الاسلام حسن روحانی در سالیان گذشته سابقه نداشته و تاکنون سالن پورشریفی چنین برنامه ای را تجربه نکرده بود.
وی افزود: تمامی حاضران در سالن با علاقه و تمایل شخصی خود آمده و علاقه خود را به اصلاحات و اعتدال نشان دادند و هیچ دعوت و تحمیلی وجود نداشته است.
پوری حسینی با بیان اینکه این مراسم تبریز را تا مدتها در اذهان ثبت و ماندگار کرد، گفت: مردم تبریز نشان دادند که تبریز همواره در خلق حماسه ها پیش رو و پیشقدم بوده و در روزهای حساس و تاریخی کشور را به ثبات و امنیت و آرامش می رساند.
وی اظهارامیدواری کرد: روزهای آینده با شادی و نشاط و توسعه برای مردم و ایران عزیز توام باشد.
وی با بیان اینکه در صورتی که در منطقه جایگاه شایسته ای داشته باشیم، خواهیم توانست با اقتدار و توانایی حرف بزنیم، اظهار امیدواری کرد: روز جمعه 29 اردیبهشت مردم ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای مهر تاییدی بر تداوم برنامه های دولت جمهوری اسلامی بزنند.
همایش پرشور حامیان روحانی با حضور اقشار مختلف مردم امروز در سالن 6 هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.