حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق افزود: امروز نوع توطئه و نیرنگ دشمنان عوض شده است یک روز طرح جدایی کردستان از عراق و روز دیگر نیرنگ تفرقه بین مبارزین فلسطین را اجرا می کنند .
وی بیان کرد: آن ها سعی دارند تا به بهانه های مختلف به ایران هم نفوذ کنند که ملت باید هوشیار باشد.
وی در بخشی از سخنانش با بیان توطئه های برخی سایت ها و مخدوش کردن جایگاه قوه قضاییه افزود: این حرکت ها با بصیرت و هوشیاری ملت و مسئولان خنثی شد، نباید اجازه داد به جایگاه این قوه که از ارکان اصلی نظام است ،خدشه ای وارد شود.
وی در ادامه به نقش و جایگاه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد در روزهای خطر و در برهه های مختلف مدافع ملت و نظام و نیروی مهاجم در برابر تروریست ها بوده است.
سلیمانی افزود: براین اساس تحریم سپاه به مثابه رو در رویی در برابر مردم ایران و تقویت تروریست ها در منطقه خواهد بود.
امام جمعه بافق بیان کرد: سپاه مدافع ملت و ضد‌ تروریست‌هاست،‌اگر آمریکا چنین تعبیری را در برابر سپاه دارد، ترویست است، خودش مثل داعشی‌ها می ماند که تمام آن مواضع را به سپاه نسبت می دهد.
وی اضافه کرد: واقعیت این است دشمنان از سپاه قدس و سرداران ما می ترسند و داعش نیز از نیروهای شهادت طلب ایران اسلامی وحشت دارد.
امام جمعه بافق از مردم خواست تا با حفظ ارزش های ماه محرم و قیام عاشورا که اقتدار معنوی ماست، با برافراشته نگه داشتن پرچم محرم فاطمیه وار آن را نگه داریم.
سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از فعالیت های این نیرو در بافق در ایجاد نظم و امنیت در دهه اول محرم و عزاداری تاسوعا و عاشورا تجلیل کرد و خواستار برخورد عاقلانه مسئولان با حرکت ها و هنچارشکنی برخی هیات ها در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا و نماز ظهر عاشورا شد.
7543*2047* خبرنگار: اصغر عسکری *انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.