حجت الاسلام سیف الله دهقانی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد افزود: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند، ریشه داعش و داعشی ها تا 2ماه دیگر خشک خواهد شد و از این گروه تروریستی خبری نخواهد بود .
وی با اشاره به قرار دادن نام نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران در لیست تروریست ها توسط سردمداران آمریکا، اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظ نظام و یاورمظلومان و دشمن ظالمان و چون خاری در چشم دشمنان خواهد بود.
خطیب جمعه بهاباد اظهار کرد : دشمن یک نهاد انقلابی و نظامی مانند سپاه پاسداران را جزو گروه تروریستی قرار می دهد این کارها نهایت قساوت دشمن است که از این حربه ها استفاده می کند .
وی تصریح کرد : دشمنان بدانند سپاه اکنون خاری در چشم دشمنان نظام است ان شاء الله در آینده ای نزدیک نابودی اسرائیل غاصب توسط خود همین فرزندان سپاه انجام خواهد شد.
دهقانی با بیان اینکه باید در هرفرصتی بیانات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم یادآور شد: معظم له بارها و با صراحت فرمودند آمریکا قابل اطمینان نیست، دشمن دشمن است و مسائلی مانند برجام که مطرح می شود نمی تواند رفع مشکل از کشور شود.
وی در ادامه گفت: به فرموده رهبری اگر در هسته‌ای به توافق برسیم مساله حقوق بشر را مطرح می‌کنند؛ این‌ها دست بردار نیستند تا ما از اسلام دست برداریم.
امام جمعه بهاباد در ادامه به مناسبت های پیش رو هفته از جمله 22 مهر ماه روز جهانی استاندارد اشاره کرد و افزود: تولیدات صنعتی باید طوری باشد که به مرز استاندارد جهانی برسد.
وی همچنین به هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحراف و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قرار داد.
وی با اشاره به اینکه اسلام برای ورزش کردن اهمیت زیادی قائل است، افزود: اسلام به تمامی برنامه هایی که به سلامت ، رشد و بالندگی کمک می کند ، توجه دارد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه با ورزش کردن از کسالت و تنبلی و اعتیاد فاصله گرفته می شود گفت : از مسئولان وخیران خواست با ساخت مکان های ورزشی به جای مسجد و مدرسه به فکر جوانان باشند .
6197*2047* خبرنگار- فلاح * انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.