حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست بازداشتگاه ابرکوه با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: باید به زندانی سخت گیری شود تا با این سخت گیری ، ندامت خروجی آن باشد.
وی بابیان اینکه نظام اسلامی نظام رفعت و عطوفت است افزود: باید دنبال شئونات اسلامی باشیم و رعایت شنوعات اسلامی راهکار مقابله با ضد ارزشهاست.
امام جمعه ابرکوه با اشاره به نقش قرآن در هدایت زندانیان تصریح کرد: اداره کل زندانهای استان یزد برای زندانیان بستر خوبی برای ترویج فرهنگ علوم قرآنی ایجاد کرده است .
فرماندار ابرکوه نیر در این آیین با تشکر از خدمات سرپرست سابق بازداشگاه ابرکوه گفت: این شهرستان در برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، مقام نخست استان را به خود اختصاص داده است.
سید نبی رسولی با بیان اینکه پیشگیری از جرم باید راهکار مسئولان باشد افزود: ابرکوه در آزادی زاندنیان جرایم غیر عمد از شهرهای زیر 100هزار جمعت، مقام نخست را در کشور دارد، این موفقیت مرهون مشارکت جدی خیران و همدلی مسئولان است.
معاون مدیر کل زندانهای استان یزد هم گفت: شهرستان ابرکوه جرم خیز نیست و اگر جرمی هم اتفاق می افتد به خاطر مهاجرت پذیری آن است.
محمد سلیمی فر، با بیان اینکه مردم شهرستان ابرکوه مسجدی ، مذهبی دین مدار و ریشه اسلامی دارند، افزود: زندانیان کیفری شهرستان زیر 100 نفر است و خوشبختانه آن هم بیشتر غیر بومی هستند.
در این آیین که برخی مسئولان قضایی ،محلی ،نظامی و انتظامی حضور داشتند ، معاون مدیر کل زندانهای استان یزد با قدردانی از محمد تقی دل آزاد سرپرست سابق بازدشگاه ابرکوه ، علی عظیمی پور را به عنوان سرپرست جدید بازداشگاه معرفی کرد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.