اسدالله رازانی روز دوشنبه در جریان سفر به شهرستان هرسین و در دیدار با امام جمعه این شهر افزود: متاسفانه در سالهای اخیر هزینه های جاری دولت بیشتر شده، نمونه اش هم همین یارانه هاست که دولت ماهیانه بیش از 30 هزار میلیارد ریال باید بپردازد این در حالی است که کل بودجه استان کرمانشاه در سال گذشته پنج هزار میلیارد ریال بوده است.
رازانی ادامه داد: با بالا رفتن هزینه های جاری دولت، سهم پروژه های عمرانی نیز کمتر شده است که همین موضوع دلیل اصلی روند کند اجرای پروژه های عمرانی در کشور است .
او قوانین دست و پا گیر سازمان های محیط زیست و میراث فرهنگی را نیز از دیگر عوامل کندی اجرای برخی از پروژه ها عنوان کرد و گفت: ما هم برای اهداف ارزشمند این سازمان ها ارزش قائل هستیم ولی در برخی موارد به نظر می رسد سختگیری بیش از اندازه می شود.

**مردم به ما شخصیت و ارزش می دهند
امام جمعه هرسین نیز در این دیدار گفت: بزرگان دین ما همواره بر اهمیت نقش مردم تاکید داشته اند به گونه ای که اگر مردم نباشند ما نیز جایگاهی نخواهیم داشت لذا این مردم هستند که به ما شخصیت و ارزش می دهند.
حجت الاسلام روح الله باقری ادامه داد: مردم خدمات نظام اسلامی و خدمات دولت تدبیر و امید را می بینند و انصافا کارهای زیادی انجام شده است اما در عین حال باید دقت داشته باشیم اگر مردم نتیجه تصمیماتی که در جلسات اتخاذ می شود را زودتر نبینند فقط به دولت بدبین نمی شوند بلکه به کل نظام اسلامی بدبین می شوند.
او به موضوع بیمارستان هرسین نیز اشاره کرد و بیان داشت: بیمارستان این شهر سه طبقه است که یک طبقه آن بدون استفاده مانده است حال سوال اینجاست اگر ساخت این طبقه نیاز شهرستان بوده است پس چرا تجهیز نمی شود و اگر اضافی است پس چرا از اول ساخته شده است؟
امام جمعه هرسین در پایان مجهز شدن بیمارستان هرسین به بخش زایشگاه را از نیازهای این شهرستان عنوان کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.