امام جمعه بافق روز شنبه در این آئین که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد، تعلیم و تربیت را از سفارشات دین مبین اسلام خواند و اظهار داشت: تربیت فرزندان هم در بعد معنوی و هم علمی اهمیت دارد زیرا چرخ اداره کشور در آینده به دست همین دانش آموزان به گردش در می آید.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با تبریک آغاز سال جدید که مقارن شده با هفته دفاع مقدس و شروع ماه محرم با بیان اینکه نیازهای امروز جامعه ما به وزنه های علمی است گفت: از شما دختران و پسران بافقی انتظار می رود برای تحصیل و کسب علم و اندیشه و هنر اهمیت ویژه ای قائل باشید .
رئیس اموزش پرورش شهرستان بافق هم در این آئین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد: امسال بالغ بر10 هزار و 500 دانش آموز در مدارس این شهرستان در دوره های مختلف تحصیل می کنند.
علی اصغر رنجبر بافقی، صدرا را یکی از دبیرستانهای حائز رتبه های کنکوری برشمرد و گفت: دبیرستان علوم و معارف صدرا سال گذشته در کنکور رتبه های خوبی را برای مجموعه شهرستان بافق به ارمغان آورد.
در این آئین که مسئولان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق و همچنین مسئولان ادارات و نهادها و ارگان های دولتی حضور داشتند، زنگ مهر و مقاومت توسط فرماندار بافق به صدا در آمد.
امسال تعداد دانش آموزان بافقی نسبت به پارسال 16 درصد افزایش یافته و تعداد 2 آموزشگاه خیری نیز به فضای فرهنگی این شهرستان اضافه شده است و با این وجود همچنان نیاز به 2 آموزشگاه دیگر احساس می شود.
دانش آموزان بافقی در 87 آموزشگاه به تحصیل اشتغال دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.