محمد مهدی مروج الشریعه روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان فردوس افزود: معلمان همواره پیشگام در راستای اندیشه های اسلامی بوده اند و این مهم در تحقق پرورش مدیران توسعه گرای نسل آینده تاثیر بسزایی دارد.
وی ادامه داد: تقارن بازگشایی مدارس و همزمانی آن با ماه محرم و ایام دفاع مقدس بسیار مبارک است و امیدوارم که این مهم با تقویت دفاع از سرزمین، ارزش های دینی و اسلامی همراه باشد.
وی اظهار کرد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و ماهی است که رسالتش انقلاب اسلامی را شکل داد و آنچه مسلم است هر چه داریم از محرم و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: سید و سالار شهیدان برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و این مهم موتور محرکه انسان سازی و احیای مکتب دین، دیانت و تعالی دین بشر شد.
استاندار خراسان جنوبی، افزود: مقام معظم رهبری از این استان به دیار علم و ایمان نام بردند که این خود افتخاری بزرگ برای مردمان این منطقه است.
مروج الشریعه اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی استان هم امروز در مکانی انجام شد که مزین به نام شهیدان است و 61 شهید دانش آموز شهرستان فردوس همچون ستاره می درخشند.
وی در ادامه قرارگیری در مسیر تعالیم اسلامی و مکتب شهادت و احیای دانش جهادی را نیاز اصلی تعلیم و تربیت در کشور عنوان کرد و افزود: امیدوارم با تقویت فرهنگ مدیریت جهادی بتوانیم در این راستا گام برداریم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215* 6054* خبرنگار- محمد رسول ابرهیمی اسفدن* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.