به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه درضیافت افطاری و نشست هم اندیشی دانشجویان برتر با مسئولان استان اظهار داشت: نخبگان دارای توانمندی های علمی و ظرفیت های بالایی هستند که باید با گروه بندی های تخصصی از توان علمی این افراد استفاده کرد.
وی با بیان این که باید منافع ملی مورد توجه قرار گیرد گفت: با اولویت قرار دادن منافع ملی بر مسائل شخصی و نگرش به شرایط جامعه باید در حوزه های مختلف ورود پیدا کرد.

**شهردار قم: خودبرتر بینی آسیبی که نخبگان را تهدید می کند
شهردار قم نیز دراین نشست با اشاره به این که اخلاق و علم باید درکنار یکدیگر عملی شود گفت: خودبرتر بینی بدترین آسیبی است که نخبگان را تهدید می کند از این رو فرهیختگان اخلاق را باید مورد توجه قرار دهند.
سید مرتضی سقائیان نژاد افزود: مشکلات جهان امروز به خاطر نبودن اخلاق در کنار علم است و این امر باعث فاجعه آفرینی شده است.
شهردار قم با بیان این که نخبگی در پرتو اخلاق و دین است گفت: امروز گرایش عالمان جهان به سمت دینداری است چراکه دین داری و ایمان به عنوان موتور محرک بشریت است.
وی ادامه داد:دین دارای ابعاد مختلفی است برخی ها معتقد هستند که دین از سیاست جداست در حالی که امام راحل انقلاب اسلامی را بر مبنای دین رقم زد.
در پایان این مراسم از نخبگان برتر در حوزه های مختلف با حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور و مسئولان استانی با اهدای لوح تقدیر شد.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.