به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد کاظم مدرسی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت پنجاه و چهارمین سالگرد قیام 15 خرداد در امامزاده سیدجعفر یزد افزود: در سال 42 حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با همکاری مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و همراهی روحانیت برای تحقق اهداف و آرمان های دینی قیام حق طلبانه خود را علیه رژیم ستم شاهی آغاز کردند.
وی ، قیام درس آموز و مردمی 15 خرداد 42 را عقبه حقیقی انقلاب اسلامی دانست که نتیجه بینش و بصیرت حضرت امام خمینی (ره) و یاران فداکار ایشان بوده است .
مدرس یادآور شد: مردم در قیام 15 خرداد به دنیا نشان دادند که فقط حامی اسلام ناب محمدی(ص) هستند و با اسلام مبتنی بر دیدگاه لیبرالیسم و اسلام متحجر رابطه ای ندارند.
وی تثبیت مرجعیت و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم و روشن شدن ماهیت واقعی حکومت پهلوی برای داخل و خارج را از دستاوردهای این قیام تاریخی برشمرد.
مدرسی خاطر نشان کرد: کسانی که اعتقاد دارند باید از شور انقلابی فاصله گرفت و با غرب سازش کرد سخن اشتباهی را تکرار می کنند چون با اصل نظام و آموزه های انقلاب اسلامی مغایرت دارد.
وی گفت: ملت ایران در 38 سال گذشته با وجود توطئه های مختلف با قدرت به راه عزت و اقتدار خود ادامه می دهد و تمام تحریم ها و توطئه ها را با قدرت و درایت پشت سر گذاشته در حالی که مردم کشور قطر این روزها با یک تهدید به تکاپو افتاده اند.
مدرسی افزود: راه عزت و عظمت این ملت و کشور در ادامه دادن راه نورانی و عزت بخش امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهیدان است و باید با قوت و محکم به آن ادامه داد.
وی گفت: مسئولا اجرایی باید باکی از دشمنان نداشته باشند و تمام وقت خود را برای خدمت به مردم محروم جامعه اسلامی صرف کنند که خیر دنیا و آخرت در آن است .
وی یادآور شد: مسئولا نباید از اقشار ضعیف جامعه غفلت کنند چون همین مردم ستمدیده همواره در تحریم ها مدافع دین، ارزش ها و نظام و انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه محمد آباد گفت: حفظ استقلال اقتصادی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست جزو وظایف مهم مسئولان است که باید با همراهی و حمایت مردم جامه عمل به این هدف پوشانده شود.
مراسم سالگرد 15 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید جعفر یزد برگزار شد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار:کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.