به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی حاجتی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 97 - 96 و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دوره اول متوسطه فرزانگان ناحیه دو رشت افزود: همه تلاش ما این است که دانش آموزانی را تربیت کنیم که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن پرداخته شده است.
وی با اشاره به ایام محرم و شهادت اباعبدالله حسین (ع) اظهار کرد: در دهه اول محرم فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و این که چرا بعد از 1400 سال ، آن حادثه رنگ ابدیت به خود گرفته، برای دانش آموزان تبیین می شود.
حاجتی با بیان اقدامات پروژه مهر آموزش و پرورش گیلان برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 97 - 96 خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان با موفقیت این پروژه را سپری کرده است.
وی با اشاره به بهره مندی آموزش و پرورش استان گیلان از ظرفیت های خارج از این مجموعه تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و خارج از مجموعه گام های بسیار خوبی برای ارتقاء این دستگاه تعلیم و تربیت برداشته ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه سخنانش با بیان نقش مهم معلمان در مدارس برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور اظهار کرد: کسوت زیبای تعلیم و تربیت بر قامت معلمان دوخته شده است.
با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری امروز (شنبه) در مدرسه دخترانه فرزانگان رشت، سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور به صورت رسمی در گیلان آغاز و 375 هزار دانش آموز با شوق آموختن، راهی بوستان های علم و دانش شدند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.