به گزارش ایرنا، فرجام فاضلی روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان با مهم خواندن بررسی مجدد نقاط حادثه خیز در خاتم افزود: پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید ضمن بررسی مجدد، این نقاط را جهت کاهش تصادفات شناسایی و نسبت به ارائه راهکار اقدام نمایند.
وی هچنین به بحث آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد و اظهار داشت: بحث آموزش ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی یکی از بخش هایی است که به صورت همگانی و در سطح مدارس اجرایی خواهد شد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان همچنین تصریح کرد: باید نصب تابلوهای هشدار دهنده و راهنمای مسیر در جاده های مواصلاتی شهرستان پیگیری و اگر در مسیری علائم وجود ندارد اقدام لازم معمول گردد.
فاضلی همچنین با اشاره به اینکه راه از اولویت های شهرستان است گفت: در سال جاری بیش از 30 درصد از بودجه شهرستان به بخش راه ها اختصاص یافته است.
رئیس شورای ترافیک شهرستان یادآور شد: باید موانعی که موجب بروز مشکلات و تصادفات جاده ای می شود شناسایی و در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
شهرستان خاتم با 40 کیلومتر راه اصلی، 144 کیلومتر راه فرعی ، 70 کیلومتر بزرگراه و 235 راه روستایی، گستره وسیعی از شبکه راه‌های استان را تشکیل می‌دهد.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.