به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، محمدعلی طالبی در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان افزود: هیچ فعالیت فرهنگی بالاتر از پرداختن به قرآن و عمل به آن در زندگی فردی و اجتماعی تاثیرگذار نیست.
وی ادامه داد: حضور در چنین مراسم های معنوی و در بین شما جوانان و ورزشکاران قرآنی سرشار از انرژی مثبت، آرامش بخش و بسیار نشاط آفرین است.
این مسئول تاکید کرد: در کنار تلاش و ایفای مسئولیتی که بر عهده ماست توجه به امور فرهنگی و اعتلای فرهنگی کارکنان و جامعه مخاطب از مسئولیت ها و وظایف مدیران دستگاه هاست .
طالبی بیان کرد: در چند سال اخیر در اداره کل ورزش و جوانان یزد شاهد برگزاری این گونه مسابقات هستیم که می تواند در کارکنان و جامعه مخاطب مثل ورزشکاران و جوانان تاثیر گذار باشد.
معاون استانداری یزد ، همراهی مسائل قرآنی را با مسائل ورزشی ، افتخاری برای مجموعه ورزشکاران دانست و ابراز امیدواری کرد به جهت افزایش معنویت در بین ورزشکاران این مسابقات و رویدادهای قرآنی بیشتر در فضای ورزشی جوانان ما اتفاق بیفتد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسابقات یادشده در سه بخش جوانان، ورزشکاران و کارکنان و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که نفر برتر مسابقات استانی به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.
مسعود شریعتی با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران و جوانان مومن و علاقه مند با گرایش های عمیق دینی و مذهبی در محافل قرآنی موجب غرور و افتخار ملی برای تمام مردم است افزود: مسابقات با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ قرآنی، گسترش معارف دینی ، ارتقا سطح آگاهی، ایجاد انگیزه و تقویت بنیه علمی و معنوی ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان برگزار شده است.
وی افزود: مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان در سال 1396 سومین دوره است که هر سال استقبال از این مسابقات بیش از پیش بوده و همچنین سطح کیفی آن نیز رشد خوبی دارد.
در این مراسم از نفرهای برگزیده ، داوران و عوامل برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جوانان ، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اهدا لوح سپاس و تندیس تجلیل شد .
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
65 هزار نفر ورزشکار در 47 هیات ورزشی استان از بیمه استفاده می کنند.
7536*2047*دیافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.