مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: طی نامه و صورتجلسه ای از سوی این اداره، ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند هیات فوتبال گیلان بابت صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر، این باشگاه به میر شهاب مومنی واگذار شد.
مسعود رهنما افزود: بر این اساس و نظر به صعود تیم فوتبال باشگاه سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال کشور و بنا به موافقت مالک قبلی و صلاحدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، اداره امور این تیم ریشه دار و مردمی شهرستان رشت به هیات فوتبال سپرده شد.
رهنما یادآور شد: با عنایت به تاکیدات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و قوانین فوتبال حرفه ای ، مسئولان ورزش استان با مشاورت و رایزنی مدیران محترم ارشد و بلند پایه و همچنین نمایندگان شهرستان رشت ، تا واگذاری این باشگاه به افراد حقیقی و حقوقی برای انجام امور حقوقی و قانونی باشگاه ، مالکیت این باشگاه به میرشهاب مومنی به عنوان امین جامعه ورزش استان واگذار شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: مراحل قانونی این انتقال نیز از سوی هیات فوتبال گیلان به فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد تا با تلاش در تسریع امور، نسبت به واگذاری این تیم به گزینه های مورد نظر اقدام شایسته انجام شود.
با توجه به عدم تیمداری از سوی مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت ، این باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مهر ماه سال گذشته به هیات فوتبال این استان سپرده شد و تیم سپیدرود رشت نیز موفق شد با کسب عنوان دوم مسابقات لیگ دسته اول ، به رقابت های لیگ برتر کشور صعود کند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.