قربانعلی الماس خاله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته صعود تیم سپیدرود را به مردم ورزشدوست گیلان به خصوص به مردم رشت تبریک می گویم.
وی اظهار کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت به حق خود رسید و توانست در پایان رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، به مسابقات لیگ برتر صعود کند.
وی ادامه داد: البته هدف و آرزوی ما صعود هر 2 تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به لیگ برتر بود که متاسفانه این امر تحقق نیافت و ای کاش تیم ملوان نیز صعود می کرد.
وی بیان کرد: به هر ترتیب قصد و هدف ما این است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با قدرت در رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول شرکت کند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
رئیس هیات فوتبال استان گیلان در مورد وضعیت مدیریتی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز خاطرنشان کرد: مطمئن باشید هر چه سریعتر وضعیت مالکیت این تیم مشخص خواهد شد و هم اینک نیز چند مشتری برای دراختیار گرفتن امتیاز این باشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
الماس خاله اضافه کرد: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت طرفداران زیادی دارد و امیدواریم که با برنامه ریزی های صحیح، این تیم بتواند در پایان اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر ، یکی از رتبه های میانه جدول را کسب کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر دوشنبه در هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت توانست با نتیجه سه بر 2 نساجی قائم شهر را شکست دهد و به رقابت های لیگ برتر کشور صعود کند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت با کسب عناوین اول و دوم این رقابت ها، به مسابقات لیگ برتر صعود کردند.

***
رئیس جدید هیات تیراندازی باکمان استان گیلان روز سه شنبه انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی با کمان استان گیلان ، سیدرضا گسکری نژاد به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.
در جریان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد ، گسکری نژاد هر 16 آرای ماخوذه را کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان گیلان انتخاب شد.
همچنین محمد قیام آرا ، دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات تیراندازی با کمان گیلان بود که قبل از آغاز انتخابات ، کناره گیری کرد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان نیز در جریان این انتخابات گفت: خوشبختانه این رشته در کشور رشد بسیار خوبی د اشته و هم اینک به دروازه های المپیک رسیده است.
مسعود رهنما افزود: ما نیز باید سعی کنیم که بتوانیم ورزشکارانی را از استان گیلان به تیم های ملی معرفی کنیم تا آنان بتوانند در رقابت های مهم حضور یابند.
وی اظهار کرد: تیراندازی با کمان یکی از 10 ورزش آمایش سرزمین در استان گیلان بشمار می رود و امیدواریم که با انتخاباتی که انجام شده ، این رشته بتواند رشد خوبی را در کشور داشته باشد.
سیدرضا گسکری نژاد رئیس جدید هیات تیراندازی با کمان استان گیلان پیش از این نیز، به عنوان سرپرست این هیات در این استان فعالیت داشت.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.