به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این المپیاد ، زندانیان یزد در 14 رشته ورزشی شامل چهار رشته گروهی و 10 رشته انفرادی به مدت 2 هفته با هم به رقابت می پردازند .
مدیرکل زندان های استان یزد گفت: برگزاری این المپیاد از سیاست های سازمان زندان ها بوده که مددجویان در فضایی با نشاط و خوب با یکدیگر به رقابت های سالم پرداخته و پس از آن نیز فرهنگ ورزش را درخود نهادینه کنند تا شاهد سلامتی روحی و جسمی مددجویان باشیم.
رضا ذوالفعلی نژاد با اشاره به تاکید ائمه معصومین (ع) و بزرگان دینی درباره امر به ورزش افزود: اگر میخواهیم جامعه ای با نشاط داشته باشیم باید به امر ورزش توجه جدی شده و ورزش را همگانی کنیم.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: یک ورزشکار باید به صورت منظم ورزش کند که از بعد جسمانی و روانی در آمادگی کامل قرار بگیرد لذا در زندان ها نیز انتظار می رود مددجویان به صورت روزانه در برنامه های ورزشی شرکت داشته باشند.
داوود فتح آبادی افزود: یزد در ورزش همگانی جزء استان های برتر کشور است و هیات ورزش های همگانی با حمایت اداره ورزش و جوانان آمادگی دارد تا ورزش صبحگاهی را با رویکردی متفاوت تر در زندان های استان اجرا کند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.