دکتر عبدالحسین اکرمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پروژه ها شامل توسعه، بازسازی و ساخت است، اظهار کرد: برای روند ساخت این تعداد پروژه افزون بر 80 میلیارد ریال بودجه هزینه می شود .
وی افزود: ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان با سه هزار مترمربع زیر بنا با 15درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .
اکرمی ادامه داد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطهری با یکهزار و 500 متر مربع زیربنا و 20درصد پیشرفت فیزیکی ، مرکز خدمات جامع سلامت روستای مریم آباد با 900مترمربع زیربنا و خانه های بهداشت روستاهای شمس آباد با 150مترمربع زیربنا ، اسدآبادسفلی با 150مترمربع زیرنا ، خرم آباد با 150مترمربع زیربنا ، بداف با 150مترمربع زیربنا ، اسفند آباد با 150مترمربع زیربنا ، فیروز آباد با 120مترمربع زیربنا و ده عرب با 150مترمربع زیربنا در حال ساخت است .
رییس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه همچنین از ساخت پروژه مرکز جامع سلامت (مهرآباد ) شهر مهردشت خبر داد و گفت : این مرکز با 850 متر زیربنا و 45درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال ساخت است .
اکرمی اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از مهمترین برنامه های اجتماعی دولت یازدهم و تداوم آن در دولت دوازدهم در عرصه سیاست داخلی بیان کرد و یادآور شد: تاکنون دولت خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت به مردم این شهرستان ارایه کرده است .
شهرستان ابرکوه یک بیمارستان، پنج مرکز جامع خدمات سلامت ، 34 پایگاه سلامت جامعه، یک باب آزمایشگاه مرکزی، 2 مرکز اورژانس جاده ای و یک اورژانس فوریت های پزشکی 115 دارد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.