سیدمحمد میرمحمدی روز پنجشنبه با بیان اینکه در جشنواره شهید رجایی بر اساس شاخص‌ های مشخص اقدام به انتخاب اداره های برتر شد، اظهار کرد: یکی از مسایل بسیار مهم در ارتباط با عملکرد ادارهها و دستگاه‌های مختلف ، وجود شفافیت در فعالیت‌های آنهاست.
وی افزود: شفافیت در فعالیت‌ها علاوه بر اینکه سبب ارایه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف می‌شود، از بروز تخلف و مشکلات کاری هم جلوگیری می‌کند.
استاندار یزد با بیان اینکه نامگذاری جشنواره به نام شهید بزرگی همچون رجایی مسئولیت ها را افزایش می دهد، تصریح کرد: در این جشنواره دستگاه‌ها بر اساس معیارها و بررسی‌های صورت گرفته در شاخص‌های مشخص ، امتیاز‌بندی شدند و برای ایجاد رقابت صحیح و ارایه خدمات بهتر به مردم از ، اداره ها برتر تجلیل می شود.
میرمحمدی تاکید کرد: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای نخستین بار یکی از شاخص‌های امسال توجه به تولید و اشتغال در نظر گرفته شد و دستگاه‌ها در این شاخص با همکاری بخش خصوصی ارزیابی شدند.
همپنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و دبیر جشنواره شهید رجایی گفت : تحول اداری با هدف تبدیل دولت به دولت کارا و کارآمد و متعهد به آرمانها انجام می شود.
حمیدرضا نصیری زاده با تشریح مهمترین چالش های نظام اداری، افزود: برای حل این چالش ها، دولت برنامه تحول اداری و نقشه راه، اصلاح نظام اداری را ارایه کرده است.
وی در ادامه در مورد برگزاری جشنواره شهید رجایی تصریح کرد: در این دوره 49 دستگاه در ارزیابی عملکردها شرکت کردند که ، شهرداری یزد و کانون پرورش فکری کودکان استان داوطلبانه شرکت داشتند.
دبیر جشنواره استانی شهید رجایی یزد ادامه داد: برای نخستین بار گروه بندی دستگاهها در ارزیابی عملکرد انجام شد ، ضمن آنکه تعریف شاخص های ویژه در 6 محور برای نخستین بار در کشور در جشنواره شهید رجایی یزد انجام شد.
در این مراسم از تعدادی از دستگاهها در بخش های عمومی و اختصاصی ، اختصاصی ویژه (برای نخستین بار) به عنوان دستگاه‌های برتر تجلیل شد.
1968*2047*خبرنگار : محمودرضا رحمانی* * انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.