محمدصالح احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌ های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می ‌گیرد.
وی با بیان اینکه برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مراکز آموزشی ضروری است ادامه داد: متقاضیان ثبت نام در این دوره ها باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش ثبت‌نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: دفترچه راهنمای پذیرش بدون آزمون دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 96 و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار داده شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد گفت: دانش ‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا 31 شهریور ماه سالجاری موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند مجاز به شرکت در پذیرش مهرماه امسال هستند.
احمدی افزود: چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود اما تا پایان شهریور امسال موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی وی ملغی و اجازه ثبت ‌نام نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه داوطلبان باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه و نزد خود نگهداری کنند، به داوطلبان توصیه کرد به منظور افزایش احتمال قبولی، در هنگام انتخاب کد رشته های مورد علاقه، بیشتر از یک یا 2 کد رشته محل را انتخاب کنند.
اکنون افزون بر 6 هزار دانشجو در 150 رشته تحصیلی و 23 مرکز فعال زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد مشغول به تحصیل هستند.
7532/ 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.