محمد شریفی، یکشنبه در حاشیه برگزاری دومین جشنواره کارورزی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان فارس در کازرون در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در سایر دانشگاه ها، تدریس بیشتر تئوری است و دانشجویان در طول مدت تحصیل خود با کارهای عملی که پس از دانش آموخته شدن به آن نیاز دارند، کمتر آشنا می شوند.
وی افزود: عمده ترین هدف دانشگاه فرهنگیان از برگزاری جشنواره کارورزی این است که دانشجویان این دانشگاه پس از دانش آموخته شدن با توانمندی، ابتکار و خلاقیت بیشتری به کلاس درس مدارس وارد شوند.
شریفی اظهار کرد: نخستین جشنواره کارورزی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در شیراز برگزار شد و دومین دوره این جشنواره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان زینب کبری (س) کازرون برپا شده است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان زینب کبری (س) شهرستان کازرون هم گفت: در فراخوانی که پیشتر صورت گرفت، دانشجویان شاغل به تحصیل این دانشگاه در استان فارس، 80 طرح جدید آموزشی خود را برای شرکت در رقابت های دومین جشنواره کارورزی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به دبیرخانه این مرکز علمی ارسال کردند.
آذر داودی افزود: از مجموع این طرح ها با رای هیات داوران اعزامی از شیراز، 12 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در این مرحله که امروز (یکشنبه) با تدریس نمادین دانشجویان در جمع دانش آموزان برگزار شد، از بین راه یافتگان به مرحله نهایی سه نفر به عنوان تدریس برتر برگزیده شدند.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7372 /6118
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.