به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه یزد با گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان بهشتی و صدوقی (ره) افزود: شهید آیت الله صدوقی (ره) از شخصیت های تاثیرگذار انقلاب اسلامی بود که در عرصه های مختلف به نظام، خدمت کرد و از چهره های موثر در انقلاب اسلامی بود.
وی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و بخصوص شهید آیت الله بهشتی (ره) را گرامیداشت و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه با تاکید بر معرفی دقیق و مستمر نظام اسلامی در قالب برنامه های مختلف به جهانیان به عنوان یک رسالت مهم گفت: تبلیغات ناکافی در خارج از مرزها با هدف معرفی ارزش های انقلاب از مهمترین ضعف‌ها در این حوزه محسوب می شود.
ناصری گفت: بعد از انقلاب اسلامی بصورت شایسته ثمرات و همچنین ارزش های انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی نشده و باید وزارت امورخارجه در این زمینه بیشتر کار کند.
امام جمعه یزد همچنین حمایت‌ از رسانه‌های مختلف به منظور معرفی ارزش‌های انقلاب در سطح جهان را یک اولویت همیشگی ذکر کرد و با تاکید بر تبیین حضور ایران در کشورهای سوریه و عراق با استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای افزود: لازم است بیش از گذشته در این خصوص اقدام شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر برنامه ریزی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی تاکید کرد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.