به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استاندار یزد ، سید محمد میرمحمدی در نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران با گرامیداشت روز بزگداشت مقام شهدا با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب متفاوتی است افزود: نگاه ما فقط بر مبنای پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه رویکرد در مکتب اسلام در جریان بودن، همیشگی بودن و زنده بودن انقلاب و ارزش‌های آن است.
وی ، انقلاب اسلامی ایران را جریانی دانست که سیر تکاملی داشته است و افزود: روحیۀ انقلابی نباید از دست برود و همواره باید همراه با روحیۀ گذشت، فداکاری، دلبستگی و پایبندی به عقاید دینی باشد.
استاندار یزد به مکتب اسلام و مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: در طول تاریخ ارزش‌های تاریخی اسلام در حال کم‌رنگ‌شدن نبوده است و در این میان، هیچ سلاحی در کشور ما پُررنگ‌تر از شهادت نیست.
در این جلسه پیشنهادهای مطرح‌شده در خصوص ضعف قوانین در حوزۀ ایثارگران و شهدا بیان و دربارۀ آنها هم‌اندیشی شد.
در نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران گزارش یک‌سالۀ شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان شد و بر نهادینه کردن طرح عیادت توسط مدیران استان، توسعه و تقویت ورزش‌های همگانی برای جانبازان و اردوهای برون و درون استانی ویژۀ آنان تأکید شد.
این نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این شوراها در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.