به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس بازرسی و تعالی فرماندهی سپاه کربلای مازندران در این آئین گفت : شهدا رسالت خود را انجام دادند و اکنون برگزاری این یادواره ها راهی برای استواری در استمرار راه آنان است.
سرهنگ عسگر مجیدی افزود : امروز به برکت خون شهدای ما ، تفکر شهادت و شهادت طلبی در سراسر جهان رسوخ پیدا کرده است و استکبار از این تفکر هراسان است.
وی با تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت ، اظهار داشت : ترویج ایثار، اخلاص و ولایتمداری از مهم ترین اهداف این یادواره هاست که باید در بین جوانان، نوجوانان و نسل جدید تقویت شود.
مجیدی گفت : دشمن تلاش دارد تا ما را از ولایت جدا کند و ملت ما همچنان که در طول انقلاب با بصیرت و هوشیاری پای این انقلاب ایستاده است اکنون هم باید با بصیرت بیشتر برای حفظ ارزش ها و ماندن در مسیر ولایت تلاش کند تا برخی دسیسه ها و توطئه‌ها مانع حرکت در مسیر انقلاب نشود.
این مراسم همراه با مداحی و پخش کلیپ و نوحه خوانی بوده است.
این مراسم با هدف بزرگداشت یاد و نام شهید محمد منتظر قائم شهید درگیری پژاک و شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، سعید کمالی‌کفراتی و ابراهیم عشریه پنج شهید مدافع حرم و 430 شهید این شهرستان برگزار شد.
شهرستان نکا در شرق مازندران واقع شده است که بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.