به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن حرکت شوم تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس اظهارکرد: سرنخ این حرکت تروریستی در دست مثلث شوم غربی ، عبری و عربی است که سردمدار آن آمریکا و اسرائیل و سعودی با هدایتهای انگلیس است.
وی افزود: گروهای تروریستی این آتش را بر افروخته اند اما به لطف خدا خواهید دید که به زودی خودشان در آتش قهر انقلابی ملتهای مسلمان بحرین و حجاز و مصر و اردن خواهند سوخت .
حسینی ادامه داد: اینها در جنگ زرگری علیه قطر که تا دیروز هم پیمان خودشان بوده و امروز موضع حمایت از ایران و محور مقاومت را در پیش گرفته چه تشرها که نمی زنند، اما اینها بازی است و خدا می خواهد که در جبهه باطل ائتلاف علیه ملتهای یمن و بحرین شکاف و اختلاف افتد و دود آن در چشم خودشان و اربابانشان برود .
خطیب جمعه ابرکوه همچنین باتبریک فرارسیدن فرخنده سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: زندگی امام حسن مجتبی (ع) جلوه ای از همه زیبائیها و شکوه و عظمتها خصوصاً در بخش بخشش و سخاوت است .
خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: امام مجتبی (ع) وظیفه خود را در زمانی که یاوری نداشت با صلح انجام داد و به همان اندازه به اسلام خدمت کرد که قیام و شهادت امام حسین (ع) خدمت کرد .
حسینی بابیان اینکه ، ترفندها و تزویر و تهاجم فرهنگی آمریکا و اسرائیل تا عمق خانه های ما نفوذ کرده افزود: این غیرت دینی خانواده ها است که می تواند جلو نفوذ دشمن را در این تهاجم نرم اما ناجوانمردانه بگیرد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.