به گزارش ایرنا، علی غیاثی ندوشن روز چهارشنبه در نشست خبری نمایشگاه علوم قرآنی یزد با بیان اینکه این نمایشگاه تا 26 خرداد ماه از ساعت 21 تا یک بامداد در حسینیه صاحب الزمان (عج) محمود آباد برپا می شود افزود: نمایشگاه علوم قرآنی به طور همزمان در شهرستانهای اشکذر، میبد، اردکان، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد نیز برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در نمایشگاه علوم قرآنی افزون بر سه هزار عنوان کتاب و یکهزار نرم افزار قرآنی با تخفیف 10 تا 50 درصد ارایه می شود.
این مسئول همچنین از برگزاری برنامه های متنوع قرآنی در سراسر استان یزد خبر داد و گفت: برگزاری 10 محفل انس با قرآن، سه نشست علمی و تخصصی، مسابقه پیامکی در صدا و سیما مرکز یزد و توزیع 2 هزار جلد قرآن کریم در شهرستانها با اولویت مساجد روستاهای محروم از جمله این برنامه هاست.
غیاثی از برنامه ریزی برای برگزاری همایش استانی مناجات خوانی با هدف احیای سنتهای ماه مبارک رمضان در اردکان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، نسخ خطی، اکران فیلم های قرآنی، کتابت و خوشنویسی قرآن و رونمایی از یک کتاب قرآنی و اختصاص غرفه هایی به موسسه ها و نهادهای قرآنی از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه قرآنی است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه های قرآنی با حمایت و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با استان یزد در 10 استان دیگر نیز برگزار می شود.
7532 خبرنگار: سعید صادقی مقدم
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.