به گزارش ایرنا، علیرضا صالح در این آیین با بیان اینکه خیران با جهل و بی خردی مبارزه می کنند، تصریح کرد: آنها زمینه ساز تعلیم و تربیت انسانهایی هستند که سبب عمران، آبادانی و توسعه کشور می شوند.
وی از خیران خواست بیشتردر زمینه ساخت و تجهیز مدارس ورود کنند و افزود : با سرمایه گذاری روی دانش آموزان و جوانان راه رشد و توسعه کشور هموار می شود .
وی با بیان اینکه شهر اردکان شهر علم، فرهنگ و ادب و هنر است اظهار کرد: این شهرستان جایگاه بزرگان علمی و دینی است و با توسعه مدارس و دانشگاه های این جایگاه تقویت می شود .
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در این شهرستان به همت خیران کارهای بزرگی انجام شده، ادامه داد: آموزش و پرورش از نهادهایی است که خیران در این نهاد سرمایه گذاری زیادی کرده اند و با توجه به نقش این نهاد در پرورش انسان ها ، کمک به آموزش و پرورش در شکوفایی جامعه نقش موثری دارد.
محمدرضا تابش همچنین با تاکید مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات اضافه کرد: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، معادلات دشمن به هم می خورد.
عملیات ساخت سالن امفی تئاتر خیری حاج محمد سنایی در سال 94 با زیربنای 200 متر و گنجایش 130 نفر آغاز شد و با صرف هزینه 247 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
اردکان با جمعیتی بالغ بر 98 هزار نفر دارای 17 هزار دانش آموز و یکصد مدرسه است و پیش بینی می شود تا سال 1405با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی نیاز به ایجاد 11 مدرسه دیگر در این شهرستان باشد .
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.