به گزارش خبرنگار ایرنا، جمشید میرزایی این خیر مدرسه ساز روز دوشنبه در بازدید مسئولان از روند ساخت این مکان آموزشی گفت: این مدرسه در زمینی به متراژ 700 متر مربع و در سه طبقه ساخته می شود.
وی با بیان اینکه اعتبار مناسبی برای ساخت این محیط آموزشی، هزینه و مدرسه توسط سازمان نوسازی و آموزش و پرورش، تجهیز می شود، اظهار امیدواری کرد که مهرماه سال جاری ساخت، اتمام و افتتاح شود.
او با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه در شهرستان هایی که از فضاهای آموزشی مناسبی برخوردار نیستند از خیران خواست تا در زمینه مدرسه سازی، بیشتر همکاری کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه شهرستان سقز دارای مدارس زیادی است که بافت آنها فرسوده است از خیران خواست در راستای نوسازی و بازسازی مدارس بیشتر یارای دانش آموزان و آموزش و پرورش باشند.
محمد برومند یادآور شد: در ششم فروردین امسال نیز مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه در روستای بیگ اویسی به همت خیران مدرسه ساز برگزار شد.
محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان سقز هم در سخنانی از همت این خیر مدرسه ساز تقدیر و تشکر کردند.
بر اساس اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان، سال گذشته 60پروژه آموزشی با 291 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز استان تکمیل و به بهرداری رسیده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.