به گزارش ایرنا، مدیر مدرسه شهید سید فرهاد متولی شهر نوش آباد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال آموزشگاه با عنوان «شناسایی و شکوفایی استعدادها» به همت دبیر هنر مدرسه و تشویق مدیریت آموزشگاه برگزار ‌شده است.
علی مکاریان افزود: 80 عکس برتر از بین 500 عکس گرفته شده توسط دانش‌ آموزان از مکان های تاریخی، کویر و طبیعت برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: این عکس ها در اندازه 60 در 40 در آب انبار مرکزی واقع در ورودی 2 شهر زیرزمینی درمعرض دید گردشگران نوروزی گذاشته شده است.
مدیر مدرسه شهید سید فرهاد متولی شهر نوش آباد گفت: این نمایشگاه پس از تعطیلات نوروز در 2 مرحله در آموزشگاه برای بازدید اولیا و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز برپا خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی،هنری، مذهبی و اجتماعی فوق برنامه این مدرسه تصریح کرد: این آموزشگاه بهمن و اسفند سال گذشته با شرکت در برگزاری مسابقه های فرهنگی، هنری و علمی توانست 30 رتبه برتر اول تا سوم را در شهرستان آران و بیدگل با راهیابی به مرحله استانی را کسب کند.
وی ادامه داد: دانش‌ آموزان این مدرسه توانستند این رتبه‌ ها را به ‌صورت انفرادی و گروهی در مسابقات نماز و اذان، احکام، بازی‌ های رایانه‌ ا‌ی، معرق‌ کاری، مداحی، تعزیه ‌خوانی، تواشیح، نقالی، عروسک ‌گردانی و کلیپ روزهای جنگ، شهید و شهادت کسب‌ کنند.
آموزشگاه خیر ساز شهید سید فرهاد متولی دارای 230 دانش‌آموز در مقطع اول تا سوم راهنمایی و اول متوسطه است.
شهر نوش آباد با 12 هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل در سه کیلومتری این شهرستان و شش کیلومتری کاشان قرار دارد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.