به گزارش ایرنا، احمد عبدالله زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: هم اکنون یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش بدهی بابت هزینه سرویس رفت و آمد دانش آموزان روستامرکزی است.
وی گفت: وضعیت مالی آموزش و پرورش طوری است که هیچ گونه اعتباری برای این طرح پرداخت نشده و رانندگان خواستار پرداخت طلب خود شده اند، اما ما هیچ اعتباری نداریم که به آنان پرداخت کنیم.
رئیس آموزش و پرورش دیر اضافه کرد: روزانه 220 دانش آموز دختر را در قالب 10 سرویس مینی بوس از روستاها برای تحصیل به مدرسه جابه جا می کنند که پیگیری های زیادی هم با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای تامین هزینه آنها صورت گرفته اما تاکنون اقدامی نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 150 کلاس درس در 25 واحد آموزشی برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز در این شهرستان پیش بینی شده که 51 کلاس آن ویژه و بقیه بصورت عادی و معمولی ساماندهی شده است.
عبدالله زاده در باره طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان که منطقه ویژه اقتصادی پارس اجرا می کند بیان کرد: در این ارتباط اقدامات خوبی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و نخبه پروری صورت گرفته اما سهم شهرستان دیر نسبت به سایر شهرستان های جنوبی بسیار اندک است و باید توجه ویژه ای به این شهرستان شود.
وی یادآورشد: هم اکنون 9 هزار دانش آموز در 370 کلاس درس درقالب 85 مدرسه در شهرستان دیر مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043**خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.