به گزارش ایرنا فرماندار اردکان روز یکشنبه در این همایش با بیان اینکه ورزش همگانی آرامش اجتماعی، همرنگی و یکپارچگی مردم را برای زندگی بهتر ایجاد می کند تصریح کرد: کوهپیمایی از ورزشی های مهم و با نشاط است و موجب سلامت جسم و روح انسان می‌شود و روحیه نشاط را در مردم تقویت می‌کند.
فرماندار اردکان در ادامه با بیان اینکه در طول ادوار مختلف، انتخابات بسیار پرشور و با مشارکت گسترده مردم برگزارشده و تنها راه اعمال نظر و اراده در تعیین سرنوشت صندوق‌های رأی است افزود: تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی صورت‌گرفته ایجاب می‌کند که همچنان کشور در منطقه‌ خاورمیانه برمدار ثبات و آرامش اداره شود.
وی تدبیر و عقلانیت مردم بافرهنگ، متمدن و ولایتمدار ایرانی را حائز اهمیت دانست و بر نگاه به آینده تأکید کرد و افزود: وظیفه دولت زنده نگه‌داشتن امید و اجرای شایسته خدمات ارزنده برای مردم است.
مقیمی مطرح کرد: دولت تدبیر و امید بر وجوه شادی‌آفرین و امیدبخش ورزش در میان آحاد جامعه نگاه ‏تیزبینانه داشت.
وی با بیان اینکه هیچ‌چیز مهم‌تر ‏و بالاتر از امید برای یک ملت وجود ندارد؛ تأکید کرد: ورزش را می‌توان پایه موفقیت یک کشور در مواجهه و مقابله با طوفان‌ها و تنگناها دانست و موفقیت ورزش در عالی‌ترین سطح خود، جامعه را لبریز از امید خواهد کرد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.